Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Sjuk ♥

Publicerad 2012-09-11 20:20:39 i Marieh

Min dåliga uppdatering här på bloggen beror på att jag har legat i förkylning med feber sen i lördags. Tråk! I lördags började det med halsont och feber, söndags låg jag med samma, i går låg jag och snorade hela dagen och natten plus att det snurrade i huvudet för att jag inte fick tillräckligt med syre, i dag har jag hostat.... Kan en förkylning bli mer stereotyp? ;) men det borde innebära att jag ska vara piggare i morgon och det är bra - för då händer det massor med skoj!

Hoppas att ni mår bättre än jag ♥

Kommentarer

Postat av: Sara Björk

Publicerad 2012-09-12 07:21:11

Nej då, man kör så länge man kan och vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela