Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Sömn ♥

Publicerad 2013-01-11 11:23:47 i Marieh

Åh vad jag sovit gott i natt - och länge! Jag måste faktiskt bli bättre på det där med sömn för det fungerar inte att sova lite i en vecka och sen ta en sovmorgon. Visst, det är skönt med den där sovmorgonen men det är mycket mer givande att sova lagom mycket alla dagar. Både för energin men också för hälsa, det mentala och allt annat.
Sömn är så himla viktigt och jag reagerar starkt på sömnbrist men ändå så har jag ALDRIG prioriterat sömnen. Så det ska jag göra nu. Inte överdrivet utan bara så jag får de timmarna jag behöver, helst varje dag. Inte så mycket begärt kanske?

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2013-01-12 17:28:20

I hate to say, I told you so.
Inte så många gånger. Bara sen du var liten. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela