Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Hard work work ♥

Publicerad 2012-10-02 16:17:00 i Push it!

I dag hade vi underhållning i konditionsträningen av gymmet, fyra män skulle byta ett av de enorma fönstren som man stirrar ut genom under passen (någon hade tagit sönder det) och min cykel stod precis framför det fönstret. Jisses vilket jobb! Men jag hade något att omjustera på medan jag cyklade och helt plötsligt hade jag kört 50 minuter. Gött! Behöver jag ens säga att en av fönsterpojkarna var ganska snygg ;) att flirta på en motionscykel är faktiskt en konst, speciellt är man kört ett tag och ser ut såhär:

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-10-03 07:49:04

Hm, dräkten är det inget fel på i a f. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela