Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Work your bum! ♥

Publicerad 2012-10-14 15:52:44 i

Bildkälla
I dag testade jag en ny träningsfilm jag fått hem. Kim Kardashian har gjort tre filmer som tränar abs, rumpa och cardio. I dag blev det såklart rumpa, det enda jag egentligen inte tränar ordentligt på gymmet så jag tänkte att man i alla fall kan få lite tips. Jisses vad roligt det var! Och jag kände det verkligen i lår och rumpa mot slutet. Dessutom har hon 5 bonusminuter med övningar man kan göra när som, man behöver inga material. De minuterna var effektiva! Nu gjorde jag ju dem i samband med resterande video men jag kommer lätt göra dem annars också. Det är ju bara att lägga sig på golvet och köra medan man ser på tv eller ngt. Super! Trodde dock det skulle göra mer ont i mitt skadade knä men det gick helt okej. fick ha lite stöd mot en stol då och då för att avlasta men annars så gick det bra. Sånt blir man glad av. Nu blir det ett glas mjölk och en banan som återhämtning/mellanmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela