Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Tjejkväll ♥

Publicerad 2012-10-09 09:42:00 i Marieh

 
Dålig uppdatering! Fy mig! Men nu kan jag i alla fall bjuda på massor med ny information. Har haft fantastiska dagar med nära och kära!

I torsdags träffade jag Emma och Lisa för en tjejmiddag på Osteria, Östermalm. Otroligt bra restaurang, god mat, gott vin och framförallt - världens bästa sällskap! Vilka tjejer jag har runtomkring mig!
Galet god mat som sagt, kommer i te ihåg rätt namn med kalv med prosciutto, sås, rostade grönsaker och klyftpotatis. Alla åt samma, det var bara drycken som skilde oss åt ;) 
 
Jag och Lisa fortsatte sedan vidare, satt på en pub, fick sällskap som var.... Intressant och han som tur var med sista nattbussen hem. Vilken torsdag! 
 

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-10-09 11:05:03

Saltimbocca, vännen. ;)

Postat av: Liborius

Publicerad 2012-10-09 17:07:50

ser gott ut:)

Postat av: Alice

Publicerad 2012-10-09 17:36:45

Tack så mycket!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela