Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Bestraffad ♥

Publicerad 2012-10-22 19:56:42 i Marieh

I dag när jag var på gymmet fick jag mitt hänglås uppklippt av personalen. Varför? Jo hon trodde att jag hade haft skåpet i en vecka utan att ta bort låset. I måndags förra veckan satte hon markeringar på alla lås som satt uppe då, i dag tog hon kvar alla som var kvar. Rätt i teorin, i praktiken blev det lite fel ;) jag var såklart på gymmet när hon satte markeringar och jag var på gymmet i dag när hon skulle kontrollera, så går det när man är på gymmet varje dag haha. Men hon hade tagit hand om mina prylar och jag fick ett nytt hänglås gratis såklart. Ingen skada skedd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela