Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Yoga ♥

Publicerad 2012-09-19 12:34:00 i Push it!

Har precis avslutat ett yogapass och känner mig nästan som en ny människa. Jag kör vad jag antar är ett rätt basic program men trots det känner jag mig pigg, utvilad och lugn efter ett pass. Kroppen arbetar också, som bara den och det är häftigt att se förbättringarna. Jag har inte kört så många gånger men ändå märker jag stor skillnad på vissa poser- som Downward facing dog (nedan), förut darrade jag som tusan på denna och svetten rann men nu känns den lättare. Jag darrar fortfarande men inte hälften så mycket ens. Muskler och leder börjar nog bli mer flexibla, även att sitta på knä blir skönare och skönare. Känns fantastiskt! Jag som varit negativ mot yoga så länge... Där fick jag.

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-09-19 14:21:40

Instämmer till fullo!
Har träningsvärk idag. Det känns att man har haft ett uppehåll med träning och Yoga!
I kväll blir det ett yogapass för min del. Promenaden tog jag i morse.
Vad vi är duktiga!

Svar: Ja vi är riktigt duktiga! 0,6 kg till nästa delmål i morse... Tadaaa
Marieh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela