Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Working it ♥

Publicerad 2012-08-20 12:13:00 i Push it!

Jag har börjat bokföra vad jag äter, dricker och tränar igen. Jag har gjort det tidigare men slutade för att jag tyckte jag hade koll och ja... Det blir lite träligt.
Men eftersom mamma sysslar med viktväktarna och skriver in sin mat så har jag blivit inspirerad. Just nu använder jag Shape up! Och tycker det fungerar bra, trots att jag inte betalar för alla extrasaker. Men det ser lite roligt när man ätit frukost och druckit proteindrink:


Men det är faktiskt för att jag tränat, inte för att jag äter dålig frukost haha Cykling samt stryka för armar och axlar blev det i dag- välkomna geléarmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela