Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Run with it ♥

Publicerad 2012-08-19 16:21:00 i Push it!

Nyss gick jag till gymmet för en liten "tur" på cykeln. Med det fina vädret ville jag egentligen ut och gå istället men mitt knä tillät inte. Första tio minuterna på cykeln kändes tunga som bara den, knät bara värkte och stelheten verkade inte ge med sig, det var nära att jag gav upp. Men sen så släppte det och det gick bra ända till timern visade 30 minuter. Skönt att jag inte la av! Nu ska jag bara göra några lättare övningar för knät så får det räcka med träning för i dag. Ska också maila en sjukgymnast och berätta att knät fortfarande (efter sex månader) är så pass dåligt och begränsar mig så pass mycket så får vi se vad hon säger.

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2012-08-20 09:01:57

Hoppas knäet blir bättre !

Svar: Tack!
Marieh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela