Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Nickelback och Daughtry ♥

Publicerad 2012-09-13 17:28:00 i Those special times

I går var det äntligen dags - Nickelback intog Stockholm för den första konserten i Sverige på 10 år! Jag var där, med min underbara kompis, front row (sittplats) med en underbar show. Många låtar man har minnen till och så en del nytt. Som vanligt tog det slut för fort.
I dag är jag helt slut, har noll röst och ja... förkylningen är inte bättre. Men vad gör det? Jag har väntat länge för att se Nickelback, att de valt Daughtry som förband var inte fel det heller. Love it!
 
 
 
Daughtry inledde, vilken röst han har. Grymt bra!
 
 
 
 
'
 
 
Efterlängtade Nickelback! Wholy crap! De kunde ha fått hålla på i en hel evighet.
 

Kommentarer

Postat av: Mamsen

Publicerad 2012-09-13 18:23:55

Vad glad jag är att jag tipsade! Och att det blev så bra!

Svar: Jaa jag är så glad att du såg och tipsade!! Underbart!
Marieh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela