Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Nystart ♥

Publicerad 2012-08-01 18:28:43 i Marieh

Så var dryga två års bloggande raderat på sidan. Det är dags för nystart. Mycket har hänt sedan mars (då jag slutade blogga) och jag kommer uppdatera från dess efter hand. Både roligt och tråkigt har hänt.

Jag är numera singel, något många verkar tycka är väldigt roligt ;) Till och med jag tycker numera att det är bra. Jag har rätt roligt just nu måste jag säga, men det har varit tufft. Det är inte bara så att personen man levt med försvinner, det är så mycket annat också. Men i dag känns det som sagt bra, som mamma säger: "Marieh lever livet".
Hur som helst passar det ganska bra med en nystart nu. Det är ju så, för varje avslut blir det en ny början. Jag har tänkt börja om bloggen en bra tag nu men det har varit så mycket annat (mest roligt) som kommit i vägen. Mer om det i andra inlägg.

Kommentarer

Postat av: Mamsen

Publicerad 2012-08-01 19:23:52

Bra jobbat gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela