Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Spellbound ♥

Publicerad 2012-09-13 12:28:00 i Beauty and fashion

I går var det en helt fantastisk dag. Två otroligt roliga event och även om jag fortfarande var (och är) förkyld så var det så mycket glädje i mig att jag orkade ändå. Dessutom var jag med världens finaste vän och vi har alltid roligt tillsammans.
 
Första eventet var Make Up Stores Spellboundvisning. Vi fick se en del snygga (och en del fula) klänningar, mycket makeup och fick en fin goodiebag.
 



Det var svårt att få bra bilder för modellerna gick så förbannat snabbt! Man hann knappt med. Men det var en rolig visning, mycket fantasi, mycket smink, mycket av allt. Överdrivet och roligt. ♥

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-14 10:18:31

Jag vill också ha ett presspass

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela