Marieh

I wont be a rockstar, I will be a legend. F. Mercury

Veckans träning ♥

Publicerad 2012-08-26 15:20:40 i Push it!

Måndag: 30 min cykling + styrka armar & axlar

Tisdag: 30 min cykling + styrka ben & rygg

Onsdag: 30 min cykling + styrka armar, axlar & bröst

Torsdag: Yoga

Fredag: 30 min cykling + långpass styrka mage, rygg, armar, axlar samt bröst

Lördag: 40 min cykling + yoga

Söndag: 40 min cykling


Kan också säga att vikten överraskat och kg har gått ner 0,9 kg denna vecka. Sjukt. Det var riktigt länge sedan det hände och det ska jag nog inte vänja mig vid, men det kan vara kul efter en semester. Lyckad vecka!

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2012-09-05 12:09:11

Vad duktig du är!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela